مرکز خرید خلیج کیش

 

نقشه و معرفی بخش های مختلف

مرکز خرید خلیج کیش از 160 واحد غرفه برخوردار و دارای یک طبقه سراسری است. بنای این پاساژ را برای جشن آزاد سازی منطقه توریستی کیش ایجاد کردند. عمده اجناسی که در این بازار ارائه می شود شامل: غرفه های فروش ساعت های برند و با کیفیت با قیمت مناسب، فروشگاه های پوشاک زنانه، مردانه، پسرانه، دخترانه، سیسمونی نوزاد، فروشگاه های لوازم آرایشی  و بهداشتی با برند های معروف، فروشگاه های عینک دودی و طبی، فروشگاه های فروش موبایل و لوازم جانبی و ... می شود. برای رفتن به این پاساژ می توانید از سمت جنوب یا شمال این بازار وارد شوید، زیرا این پاساژ چهار ورودی دارد. اگر از سمت خیابان میر مهنا وارد پاساژ شوید با تابلویی بزرگ رو به رو می شوید که به وسیله چند ستون از بازار جدا شده و عبارت بازار پارس خلیج را بر روی آن نوشته اند. این بازار در مرکز جزیره کیش قرار دارد و از مراکز توریستی هم دور است، اما به دلیل تنوع اجناس آن و قیمت های پایین در بین گردشگران بسیار محبوب است.

از دیگر مزایایی که این پاساژ دارد قرار گرفتن در مناطق مسکونی است و شما می توانید بومیان این جزیره را از نزدیک ملاقات نمایید و از آداب و رسوم آن ها آگاه خواهید شد. در این پاساژ چهار رستوران وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و خارجی را در آن طبخ می کنند، همچنین دارای یک فست فود است که در حین خرید شما می توانید با رفتن به کافی شاپ ها انواع نوشیدنی را برای خود سفارش دهید. برای بازدید از این بازار محبوب به راحتی می توانید با مراجعه به سایت معتبر مستر بلیط، بلیط مورد نیاز خود را تهیه نمایید و سفر خود را شروع نمایید. معماری این بازار را به سبک عربی طراحی کرده اند و شیوه اداری سنتی بازار هم از دیگر موارد جالب این پاساژ است. در اطراف این بازار منطقه بومی میر مهنا، بازار ماهی فروش ها، اسکله میر مهنا، بازار پردیس و بازار عرب ها و دانشگاه تهران واقع شده است. شما می توانید با رفتن به پاساژ خلیج از این جاذبه های گردشگری هم دیدن نمایید. کنار اسکله میر مهنا بوفه های متنوعی وجود دارد که در آن غذاهای تند و فلافل های عربی را به فروش می رسانند.

شرایط بازدید

شرایط بازدید

برای رفتن به پاساژ خلیج می توانید هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب راهی آن جا شوید اما توجه داشته باشید که بازار از ساعت 1 تا 4 تعطیل است. اگر شما هم به دیدن این پاساژ علاقه دارید می توانید هنگام راهی شدن به سوی کیش بازدید از این بازار را هم در برنامه خود قرار دهید.

آدرس و مسیر دسترسی با وسایل مختلف

این بازار در شهرک صفین، خیابان میر مهنا قرار گرفته است. شما زمانی که وارد جزیره کیش می شوید می توانید با تاکسی هایی که آن جا قرار دارند راهی این بازار شوید. عده ای از افراد زمانی که قصد مسافرت دارند از ماشین های شخصی استفاده می کنند، بنابراین می توانید به وسیله ماشینی که در اختیار دارید به خیابان صفین بروید و در آن جا میدان سعدی را بیابید بعد از اینکه میدان را پیدا کردید، خیابان میر مهنا را می بینید و در آن جا این بازار بزرگ را می توانید به راحتی پیدا نمایید. هنگام مسافرت بسیاری از افراد قصد دارند از هواپیما استفاده نمانید، چرا که در مدت زمان بسیار کمی به مقصد مورد نظر می رسند. اگر شما هم هنگام راهی شدن به سوی کیش قصد استفاده از هواپیما را دارید می توانید با مراجعه به سایت مستر بلیط اقدام به خرید بلیط هواپیما کیش نمایید و راهی سفری لذت بخش شوید.

https://mrbilit.com/mag/pars-khalij-shopping-center/

Comments

Popular posts from this blog

چگونه باک ویتامین D بدنمان را پر کنیم؟

زمین‌خواران تغییر روش داده‌اند

سازمان جنگل‌ها: علاوه بر چوب جنگل‌های هیرکانی، «خاک آن هم قاچاق می‌شود»