بهترین مناطق طبیعی برای ماهیگیری

 احتمالا بسیاری از شما به ماهیگیری علاقمند هستید و دنبال جایی عالی برای این کار باشید. حتی اگر اینطور نباشد چنین نقاطی برای فرار از شلوغی شهر و باز یافتن انرژی بسیار مناسب هستند. در ادامه با کجارو همراه باشید. 


۱۰. نیوکاسل، نیوهمپشایر؛ ایالات متحده

نیوکاسل کوچک‌ترین اجتماع در نیوهمپشایر است که روی یک جزیره قرار دارد. این منطقه در فصل تابستان به مقصدی توریستی محبوبی تبدیل می‌شود و امکان انجام ورزش‌های آبی متنوعی مانند انواع قایق سواری، شنا، ماهیگیری را فراهم می‌کند. در اینجا می‌توانید از بنای تاریخی فورت کاستیتیوشن و فورت استارک بازدید و اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

نیوکاسل

نیوکاسل

نیوکاسل

۹. رود گراس ونتر، وایومینگ، ایالات متحده

رود «گراس ونتر» انشعابی ۱۲۰ کیلومتری از رودخانه‌ی اسنیک است که زیبایی آن هرکسی را مسحور می‌کند. این رود عمدتاً از بیابان گراس ونتر عبور می‌کند که به خاطر طبیعت بکرش شهرت دارد. رود یاد شده در میان ماهیگیرانی که به دنبال ماهی قزل‌آلای بزرگ هستند از محبوبیت بالایی برخوردار است. اسب سواری، پیاده روی و کایاک سواری از جمله دیگر فعالیت‌های تفریحی  جذاب در اینجا به شمار می‌روند. مسیرهای زیادی در این منطقه وجود دارد که امکان گشت و گذار در طبیعتی ارزشمند، محصور شده در منطقه‌ی تیتون و مناظر زیبای خیره کننده را فراهم می‌آورد.

رود گراس ونتر

رود گراس ونتر

رود گراس ونتر

۸. جزایر آزور، پرتغال

مجمع‌الجزایر «آزور» یکی از مناطق خودمختار پرتغال است که در ۱۳۶۰ کیلومتری سرزمین اصلی در اقیانوس اطلس قرار دارد. ریشه‌ی آتشفشانی این جزیره منجر به ایجاد چشم‌اندازهای دراماتیک، خاک حاصلخیز و سرسبزی باشکوهی شده است. در مجموع ۹ جزیره در محدوده‌ی ۶۰۰ کیلومتری اقیانوس پراکنده و مجمع‌الجزایر آزور را تشکیل می‌دهند. همه‌ی این جزایر محلی بسیار زیبا هستند که صنعت گردشگری در آن‌ها به خوبی توسعه‌یافته است. طبیعت، بزرگ‌ترین جاذبه‌ی آزور به شمار می‌رود. بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه بر طبیعت، فعالیت‌های تفریحی متنوعی مانند گلف، غواصی، حمام آفتاب، پیاده‌روی، قایق‌سواری، ماهیگیری، شب زنده‌داری را در این جزایر انجام دهند.

جزایر آزور

جزایر آزور

۷. جنگل ملی وایت مونتاین، نیو همپشایر، ایالات متحده

طبیعت محافظت شده‌ی «وایت مونتاین» محیطی عالی به همراه فعالیت‌های تفریحی بی‌شماری را در سراسر سال فراهم می‌کند. در بهار و تابستان می‌توان از پیاده روی، کوهنوردی، دوچرخه سواری کوهستان، ماهیگیری و تفریحات دیگری در این ناحیه لذت ببرید. از طرف دیگر در زمستان هم می‌توان به تفریحاتی همچون اسکی، اسنوبورد سواری و اسنو موبیل سواری پرداخت. این پارک مکانی عالی برای عاشقان طبیعت محسوب می‌شود.

جنگل ملی وایت مونتاین

جنگل ملی وایت مونتاین

جنگل ملی وایت مونتاین

۶. دریاچه شلان (Lake Chelan)، واشینگتن، ایالات متحده

«شلان» دریاچه‌ای باریک  است که حدود ۸۱ کیلومتر در طول کوهستان امتداد دارد. محیط اطراف این دریاچه را پارک‌ها و جنگل‌های ملی فرا گرفته است و خط ساحلیآن چندین نقطه‌ی جذاب دارد. گونه‌های ماهی فراوانی در این دریاچه زندگی می‌کنند که همین موضوع آن را به مکانی عالی برای ماهیگیران تبدیل کرده است. تماشای مناظر پانورامای زیبا، بازدید از جنگل‌ها و انجام تفریحات متنوع و ماهیگیری که محبوب‌ترین فعالیت تفریحی به شمار می‌رود، دلایل خوبی برای سفر به این منطقه است.

Comments

Popular posts from this blog

چگونه باک ویتامین D بدنمان را پر کنیم؟

زمین‌خواران تغییر روش داده‌اند

سازمان جنگل‌ها: علاوه بر چوب جنگل‌های هیرکانی، «خاک آن هم قاچاق می‌شود»