مزایا و معایب استفاده از پروازهای کانکشنی

 

پرواز مستقیم چیست؟

پرواز مستقیم یا همان  Direct Flight به پروازی گفته می شود که با یک هواپیما مشخص، یک شرکت هواپیمایی مشخص و یک شماره پرواز  مشخص؛ فاصله مبدا تا مقصد را طی کنید. معمولا در این نوع پروازها توقفی صورت نمی گیرد که اصطلاحا NON-STOP خوانده می شوند و چنانچه با توقف همراه باشند در یک یا چند نقطه از پیش تعیین شده توقف شکل می گیرد. برای درک بیشتر پرواز NON-STOP شرکت هواپیمایی ماهان، برای مسیر تهران به اصفهان یا استانبول یا دهلی، یا پرواز Direct Flight همراه با توقف شرکت هواپیمایی ایران ایر برای مسیر تهران به سمت شیراز که باید در شهر اصفهان متوقف شود یا پرواز مسیر تهران به سمت زاهدان که فرودگاه اصفهان و کرمان متوقف می شود. برای سفرهای خارجی نیز می توانیم پرواز مسیر تهران به توکیو که در پکن متوقف می شود را مثال بزنیم.

بلیط هواپیما اصفهان یکی از پرطرفدارترین بلیط هایست که در پروازهای مستقیم به فروش می رسد برای دریافت این بلیط از طریق سایت های فروش اقدام نمایید.

پرواز اتصالی چیست؟

دو یا چند پرواز مستقیم که پی در پی صورت می گیرند و مسافرین را از مبدا به مقصد انتخابی منتقل می کنند، پرواز غیر مستقیم یا پرواز اتصالیTransfer Connection) ) خوانده می شوند. این نوع از پروازها در دو گروه مختلف پروازهای اتصالی آنلاین و پروازهای اتصالی اینترلاین دسته بندی می شوند.

پرواز اتصالی آنلاین چیست؟

پرواز اتصالی آنلاین که Online Transfer Connection نیز نام دارد، به پروازی گفته می شود که در آن تنها شرکت هواپیمایی به طور ثابت باید خدمات را ارائه کند ولی شماره پرواز متمایز بوده و نوع هواپیما به کار گرفته شده در این پرواز یا همانند هواپیما قبلی بوده یا با آن متفاوت است. به عبارتی دیگر پرواز اتصالی آنلاین یعنی الحاق از یک پرواز به پروازی دیگر از همان شرکت هواپیمایی. فرض کنید یک مسافر قرار است با پرواز ماهان از کرمان به تهران و با یک پرواز دیگر از ماهان تهران به استانبول یا مثلا گرگان برود.

پرواز اتصالی آنلاین چیست؟

http://akhabrgardeshgari.unblog.fr/2020/11/15/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%DA%A9/

Comments

Popular posts from this blog

چگونه باک ویتامین D بدنمان را پر کنیم؟

زمین‌خواران تغییر روش داده‌اند

سازمان جنگل‌ها: علاوه بر چوب جنگل‌های هیرکانی، «خاک آن هم قاچاق می‌شود»